Hondenoppas

Een tijd geleden heb ik en mijn vriendin besloten om samen op vakantie te gaan naar Egypte. Het probleem wat we hadden was dat we graag alleen wouden gaan, dus zonder onze huisdier. We hebben ontdekt dat er mensen waren die graag op honden passen. Het zijn niet zomaar mensen, maar het zijn mensen die genoeg van honden afweten en weten wat ze moeten doen bij een bepaalde situatie.

Opgelucht kan ik en mijn vrienden dus op vakantie te gaan zonder dat onze Tito (huisdier) zich verveelt en/of verhongerd.

Wat de hondenoppas juist aantrekkelijk maakt is dat de oppas vrijwel voordelig is. Zelf had ze ook een hond, dus Tito zou zich vast niet vervelen met zijn speelmaatje en ander speeltjes. Op zich kun je een hondenoppas vergelijken met een hondenpension, want zowel bij het hondenpension als bij de hondenoppas krijgen honden genoeg voeding en vervelen ze zich nooit. Einde van de dag kunnen de honden rustig uitrusten bij een ‘relaxhoekje’ wat de eigenaar speciaal heeft laten maken voor haar eigen hond.

Tijdens het ontmoeten van de hondenoppas had Tito gelijk een klik met de hondenoppas. Dat komt normaal gesproken niet zo vaak voor bij mijn huisdier, dus dat is wel een goed teken voor de oppas en voor Tito zelf natuurlijk.

De reden dat ik mijn hond niet achterlaat bij een van mijn familieleden is dat ik niet het gevoel heb dat ze veel over honden weten en aangezien dat zo is ben ik bang dat ik tijdens mijn vakantie steeds zorgen moet maken om mijn hond en daardoor vaak bel naar de gene wie op Tito past.

Op internet moest ik niet lang zoeken naar een goede hondenoppas. Waar ik meteen terecht kwam was bij http://www.handigemensen.nl/hondenoppas-nl. Daar vond ik de juiste hondenoppas die veel ervaring en kennis had met honden.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment